Masumlar Apartmanı 21. Bölüm

შოუბიზნესი

Masumlar Apartmanı 21. Bölüm Özeti:
Safiye, dünya için küçük, kendi için büyük olan o ilk adımı atmıştır artık. Ev halkı Safiye’nin değişimiyle yıllardır belki de ilk kez umutlanır. Yukarıda ise hiç umulmadık biri, günlüğe bakar ve Naci’nin hastalığını öğrenir.
Ege ise Neriman’la arasını düzeltme çabası içindedir ancak Neriman karşılık vermez. Ancak ikisinin arasındaki durumu fark eden biri, Ege ve Neriman’ı bir araya getirmek için bir hamle yapar.
İnci, Han’dan sakladığı sırrı daha fazla içinde tutamaz ve itiraf eder. Bunu öğrenen Han, öfkesini dizginleyemez. Safiye ise sözleştikleri saatte, apartmanın girişinde heyecanla Naci’nin gelişini bekler.
Senaryosu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.
#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapartmani/
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapartmani
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi GEheads Kanalı (Official GEheads Page): geheads.info

კომენტარები

  • Sena Tekiner
    Sena Tekinerდღის წინ

    Ah gülbenimmm elimde olsa seni ben evlendircem

  • Ebrar Öztel
    Ebrar Öztel2 დღის წინ

    Böyle anne olmaz bu kadar kötü davranamaz

  • Muhammed Ali Çelik
    Muhammed Ali Çelik3 დღის წინ

    Ulan dizideki hayatlarınormalmiş gibi izlediğimi farkettim az önce söyliceklerim bu kadar...

  • Rüzgar Gülü
    Rüzgar Gülü3 დღის წინ

    2:19:23

  • Rüzgar Gülü
    Rüzgar Gülü3 დღის წინ

    1:35:52

  • Hilal Çiçek Çetin
    Hilal Çiçek Çetin3 დღის წინ

    Bu Gülben Esra’dan daha güzel bence...😏Esra’ya bir türlü ısınamadım

  • Apple House
    Apple House4 დღის წინ

    Kim ne derse Bu Dizi Başyapıt❤️❤️❤️❤️

  • Rüzgar Gülü
    Rüzgar Gülü4 დღის წინ

    16:42

  • İrem A
    İrem A6 დღის წინ

    Han ve İnci sahnelerinde çok sıkılıyorum artık

  • Zeynep&Bir kiz

    Zeynep&Bir kiz

    5 დღის წინ

    Bende

  • Melike Karaman
    Melike Karaman9 დღის წინ

    Ben senden hiç ayrılamadım safiye

  • Fb 1907
    Fb 19079 დღის წინ

    Aşk meleği kesildi bide başımıza kelin ilacı olsa 3 koca eskitmisti töğbestfirullah yarabbim ben demedim 😀

  • W.Sarath Amarawickrema
    W.Sarath Amarawickrema12 დღის წინ

    3:47 B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : 18teengirls.site !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1619612285

  • DOĞA KİREMİTCİ
    DOĞA KİREMİTCİ13 დღის წინ

    son sahnenin çekim açısı çok güzel

  • Seda ÇALIK
    Seda ÇALIK13 დღის წინ

    O hediye mevzuu derin anlamlar taşıyor iyi açıdan bakarsak kusurlarınızı sevin yüzleşin mesajı Kötü açıdan bakarsak siz gıcıklık ederseniz aşağıda asla kalmam

  • Erdinç SAĞLAM
    Erdinç SAĞLAM14 დღის წინ

    Ah Naci hocam yaktın içimizi...

  • gülom24
    gülom2415 დღის წინ

    Salak inci nediye hana söyledinki uyu gitsin iste beceriksiz

  • Özlem Bozkurt
    Özlem Bozkurt16 დღის წინ

    Bence Ceylan konusunu 2. Sezon yapacaklar

  • Нилуфер Шихлы
    Нилуфер Шихлы16 დღის წინ

    Yoksul olsalardı, hiç bu kadar masraf yapmak gibi lüksleri olmazdı

  • Aleyna Şengül
    Aleyna Şengül17 დღის წინ

    Han-Esat sahneleri sıkıcılığı!

  • Ehlibeytawiqiyazehra313 Ya ZEHRA
    Ehlibeytawiqiyazehra313 Ya ZEHRA17 დღის წინ

    Ya bu yonetmen Safiyeden de hasta yaaaa. Tamam anladik Hasibe Safiyenin kafasinda. Ya bizimdemi kardewim)))))))))))))))))

  • Gydd Rckn
    Gydd Rckn19 დღის წინ

    Naci karakteri sen ne uyuz bir tipsin bir de Neriman’ın sınıf sahneleri arkadaşları falan soğuttu yine de izleyip araya kapatalım

  • SEVGİ&BAHAR
    SEVGİ&BAHAR20 დღის წინ

    Hadi hayırlı olsun 2 bölümde Aşık oldum Naci sana ❤

  • Meryem&Amine
    Meryem&Amine21 დღის წინ

    Naci ile safiyeyi öyle görünce içim kıpır kıpır oldu

  • Зарина Юрасова
    Зарина Юрасова22 დღის წინ

    Bu dizide en tatlı oyuncu Gülben diyen bir ben mıyım 🥰

  • İlkay Bekdemir
    İlkay Bekdemir23 დღის წინ

    Tansel Öngel'in konuşma şekli artık gerçekten sinirimi bozuyor.Tamam anladık hasta,ama hastadan ziyade sayıklama gibi o ne öyle

  • Semra Pınar
    Semra Pınar25 დღის წინ

    Safiyenin inciye kızıp dana incik demesi 🤣🤣

  • ozlem özLeo
    ozlem özLeo25 დღის წინ

    "kimse benim kadar sevmesin zaten yoksa başka birşey yapmaya gücü kalmaz" .. 4 çocuk yaptı😅

  • Zeynep&Bir kiz

    Zeynep&Bir kiz

    5 დღის წინ

    Gerçek hikaye de 7 elhsomwdohajf ama 4 tanesi bakımsızlıktan ölüyo han gerçekte yok

  • eli_chb

    eli_chb

    10 დღის წინ

    😂😂

  • Palaska
    Palaska27 დღის წინ

    Nacinin ölmesi bile suç

  • Palaska
    Palaska27 დღის წინ

    Nacinin odasının penceresi yok gizli kamerası var resmen

  • Zulfikar
    Zulfikar28 დღის წინ

    Anneleride nasıl bir pislikmiş geberip gitti cocuklarının yakasını bırakmadı.

  • İkra Naz Çetin
    İkra Naz Çetin28 დღის წინ

    şu parmaksız rahmetli anneleriyle hala dalga geçiyo ege de kalkıpta sen ne diyosun ulan demiyo çıldırıcam

  • Ejderha Vadisi
    Ejderha Vadisi29 დღის წინ

    bence en güzel dilekleri ruhane hastalıkları hepsi bu dizide ancak biride kalkıp demiyor ki bu kızın sorunları nedir han mesela, sadece kendi hayatını düşünen bencil ayının teki bu bile insanın ne kadar hain olduğunu gösterir

  • Le Gend
    Le Gendთვის წინ

    Ah Gülben Bende senin kadar seviyorum 💔🙁

  • Hello Hello
    Hello Helloთვის წინ

    Insanı mikrop değil mutsuzluk hasta eder

  • Sm Ky
    Sm Kyთვის წინ

    Yarin bayramdir,heyecanlisindir,ne bekliyorsan artik...

  • Sm Ky
    Sm Kyთვის წინ

    Yarin bayramdir,heyecanlisindir,ne bekliyorsan artik...

  • Sm Ky
    Sm Kyთვის წინ

    Babasi ne guzel konustu safiyeyle dimi.... :))

  • Sm Ky
    Sm Kyთვის წინ

    Cok komik yaaa,degil aslinda da,inci kose bucak kaciyor,oda oda...

  • Nilüfer Pınar
    Nilüfer Pınarთვის წინ

    Neden senarist diyorsunuz anlamıyorum gerçek bir hayat hikayesi değil mi bu?

  • Funda Öztürk

    Funda Öztürk

    10 დღის წინ

    uyarlama yani yeni karakterler aşk meşk işleri izlensin diye bir şeyler falan katmışlar

  • Sm Ky

    Sm Ky

    თვის წინ

    Sanirim tamamen aynisi degil,yani kiz kardesler dogru ama diger figurler belki baska hayat hikayesinin beraber bu dizide birlestirilmesidir,

  • Dicle Doğantürk
    Dicle Doğantürkთვის წინ

    Tam 40 dk boyunca Safiyenin dışarı çıkmasın izledik Hint dizileri gibi

  • Balımcan Erdem
    Balımcan Erdemთვის წინ

    Han ne kadar mal bi insansın sen ya

  • Balımcan Erdem
    Balımcan Erdemთვის წინ

    1:26:40 Emre ❤

  • Arzu Niyazi Veziroğlu
    Arzu Niyazi Veziroğluთვის წინ

    Son bölüm

  • vahap yılmaz
    vahap yılmazთვის წინ

    bak dede erkek torununun o aileden ile bir kız birlikte olmasına sesini çıkarmıyor.. erkek olduğu için

  • Zeynep&Bir kiz

    Zeynep&Bir kiz

    თვის წინ

    Ayn..

  • Nazlı
    Nazlıთვის წინ

    Dana incik dedi 😂😂

  • Damla Gürsoy
    Damla Gürsoyთვის წინ

    'Seveni unutamadıklarından anlarsın. Seni ne kadar hatırlıyorsa onda o kadar iz bırakmışsın demektir.'

  • Gülden Doğan
    Gülden Doğanთვის წინ

    11:00 Ulan herkes toplanmış safiyenin anası, küçüklüğü, altı üstü bi dışarı çıkacak JKGŞOFŞLVIİMVBĞ

  • Ela 1905
    Ela 1905თვის წინ

    Az Reklam Lütfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 김태형
    김태형თვის წინ

    Adam ne kadarda sabırlı. Başkası olsa deli bu aq deyib ülkeyi değişmişdi kakskzks

  • nadya Ali
    nadya Aliთვის წინ

    Naciye bir perde alın yoksa ben gelip alaçam perdesiz kalmış

  • kendimdenhallice
    kendimdenhalliceთვის წინ

    öncelikle bismillahirrahmanirrahim 20. bölümün sonundan son sahneden el ele tutuştukları yerden buraya geldim

  • Aytac Hekalova
    Aytac Hekalovaთვის წინ

    Hasibe ara sıra mezarliginada ugra

  • Aytac Hekalova
    Aytac Hekalovaთვის წინ

    Naci ölmesin

  • Cemil Erhal
    Cemil Erhalთვის წინ

    Hasibe eski sevgilim gibi her güzel şey de çıkıp çıkıp geliyor.

  • Emel Kaya
    Emel Kayaთვის წინ

    Su esraya tek sınır olan benmiyim ya

  • Meryem Alisova
    Meryem Alisovaთვის წინ

    Tarzına uygun yani 😂😂😂thug life 😎😎😎

  • Sila Özen
    Sila Özenთვის წინ

    Naci kendi hastalığından değil de cam sürekli açık olduğundan zatüre olup ölcek

  • Pyramid Pyramid
    Pyramid Pyramidთვის წინ

    Gülben... Öldürdün beni öldürdün. Oscarlık oyuncular kurban olsun sana. O nasıl mimiktir nasıl rolu karşına geçirmektir. Maşallah.

  • Ahmet Kökkeçeci
    Ahmet Kökkeçeciთვის წინ

    herkes anlıyo bi ailesi anlamıyo nerimanın kolunu kaşıdığını

  • Eliqulu Novruzov
    Eliqulu Novruzovთვის წინ

    Safiye dışarı çıkıyor. Pandemi bitmiş. Maskeler yok. nefesalmak serbest. Annesi de sönmekte olan Covid 19.virüsü gibi. Ohh düşünmesi bile güzel

  • Asdfg Asdf
    Asdfg Asdfთვის წინ

    Unutulmayacak bir dizi..

  • OG 02
    OG 02თვის წინ

    1:40:47

  • Manamilist
    Manamilistთვის წინ

    Naci gencliginde kahve rengi gozlu muymus?

  • Leyla Can
    Leyla Canთვის წინ

    Ege'de demir eksikliği mi var yoksa çok mu fazla makyaj yapılıyor ona... çocuğun yüzü bem beyaz

  • aysun
    aysunთვის წინ

    Naci nin sesinin mahsunluğu . Tansel bey hem oyunculugunuz hem de sesiniz icin tebrikler

  • Alperen Keskin
    Alperen Keskinთვის წინ

    Elektiriğin israfını düşünü akan suyu düşünmüyo safiye haanım

  • gizem altıkulaç
    gizem altıkulaçთვის წინ

    Şu filmde harcanan eldivenlerle bi hastane bi ay idare eder 😅 türkiyenin su doluluk oranıda %20 artar

  • ilkin surxayli
    ilkin surxayliთვის წინ

    Azerbaycandan salamlar.Artiq kovuşsun Naci ve Safiye lutfenn

  • Elif Karaman
    Elif Karamanთვის წინ

    Nacinin gülüşü çok güzel degil mi ya 😊💙

  • Rumeysa Ç.
    Rumeysa Ç.თვის წინ

    Safiye'nin Hasibe'den 2 yaş büyük olması.

  • Zeynep&Bir kiz

    Zeynep&Bir kiz

    თვის წინ

    @Rumeysa Ç. Hee onu bilmiyorum

  • Rumeysa Ç.

    Rumeysa Ç.

    თვის წინ

    @Zeynep&Bir kiz Gerçek hayatta 2 yaş büyük Ezgi Mola.

  • Zeynep&Bir kiz

    Zeynep&Bir kiz

    თვის წინ

    Annesinin önceki hali olduğu icjn öyle

  • Rumeysa Ç.
    Rumeysa Ç.თვის წინ

    Merve Dizdar efsanesin bu nasıl oyunculuk

  • Vüsalə Hacıyeva
    Vüsalə Hacıyevaთვის წინ

    Bu diziye Naci geldikden sora izlemeye başladım İn sa Allah Naci gitmez

  • Zeynep&Bir kiz
    Zeynep&Bir kizთვის წინ

    #safnac olmasa izlemem...

  • Monsieur Emre
    Monsieur Emreთვის წინ

    Dana incik ne ya :D 1:02:44

  • Rabia Genç
    Rabia Gençთვის წინ

    -Bu makarnanın rengi niye böyle? senin kıyafetlerin gibi agsjshsjsjjs

  • Ravza &056
    Ravza &056თვის წინ

    38:45

  • zeynep beril akın
    zeynep beril akınთვის წინ

    Tebrikler senarist 👏👏👏😊

  • Cengiz Sagin
    Cengiz Saginთვის წინ

    Naci ve İnci en sevdiğim Karakterler diyebilirim.

  • Direksiyon Hocam BURCU
    Direksiyon Hocam BURCUთვის წინ

    yorum okumaya geldim

  • Learntolove
    Learntoloveთვის წინ

    Babanin sacini kim boyuyor safiyemi gulbenmi hanmi hahahah bu arada nacinin el yazisi ne kadarda guzel

  • Veysel TARHAN
    Veysel TARHANთვის წინ

    Safiye: Şubat ayında değil miyiz, niye hava soğuk değil? Naci: Kışlar artık daha sıcak geçiyor. Safiye: İyi iyi kuşlar artık üşümez.

  • Hatice Uygun
    Hatice Uygunთვის წინ

    Icini dokmekden vazgecmektir ayrilik

  • fff mhr
    fff mhrთვის წინ

    2:14:00___2:17:00 gerçekten hıçkırıklı ağladım

  • Hatcha Kutlu
    Hatcha Kutluთვის წინ

    Han da harbii beyin yok yaa

  • Eyüp Ali Nehir
    Eyüp Ali Nehirთვის წინ

    Ya bu hasibeyi her göründüğünde korkan tek benmiyim kadının mezara uğradığı yok😳

  • Raquel Arribas
    Raquel Arribasთვის წინ

    Me gusta ésta novela!!!! Aunque lloro, me río y halo sola!!!! Actrices formidables: Safiye y Gulben !!!!

  • Ayşenur C.
    Ayşenur C.თვის წინ

    Kız safiye sen benim görümcem olcan ki ağzını bürerim senin iki gramlık aklını da alıveririm kız sus çirkef bağırıp durma aa yeter be ilk günden

  • Neslihan Yrmdny
    Neslihan Yrmdnyთვის წინ

    Ayrılık ne biliyor musun? İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık!... 31:04

  • Katrin Labor
    Katrin Laborთვის წინ

    Vay be hortlak icin bile hayel cekmisler isiniz zor be senarist 😁🤣🤪☠

  • Leyla Ismayilova
    Leyla Ismayilovaთვის წინ

    Bence Safiye Hasebenin mezarini ziyaret etse Hasebe o kiza musallat olmaz.

  • Why Not
    Why Notთვის წინ

    Esatla gülbeni izliyorum ben genelde safiye sahneleri bazen sıkıyor :/

  • inan Coskun
    inan Coskunთვის წინ

    Bu adam evlendi çöp toplamaya nasil gidecek simdi

  • Аделя Маммедли
    Аделя Маммедлиთვის წინ

    Şu filmde en sevdiyim yerler okul tarafı videoyu irelliyorum okul tarafı gelsin diye

  • Fatih Salman
    Fatih Salmanთვის წინ

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Aleaf Dennis
    Aleaf Dennisთვის წინ

    Ay ben sana kiyamam gulben yaa

  • Mehmet Başak & Balık Avında
    Mehmet Başak & Balık Avında2 თვის წინ

    Dizideki favorim İnci’nin babası :D

  • Boş işler

    Boş işler

    თვის წინ

    Artık o da yok :D

  • Yağız Mert ÇABUK
    Yağız Mert ÇABUK2 თვის წინ

    Lan inci😂

  • Mugen Champloo
    Mugen Champloo2 თვის წინ

    2:36:41

  • Furkan ile kod yaz
    Furkan ile kod yaz2 თვის წინ

    Masumlar apartmanı salı günü saat 9:00 da

  • Cavid Abbasov
    Cavid Abbasov2 თვის წინ

    Şu hanın babası çox şirin ya iyi et röl yapiyor

შემდეგი