Maraşlı 6. Bölüm

6. Bölüm:
Savaş, Mahur’u kaçırır, zindan gibi bir odaya kapatır. Mahur’a çok kötü davranmaktadır. Mahur, ilk defa ölüme çok yaklaşmıştır. Mahur, Maraşlı’nın öldüğünü sanmaktadır. Maraşlı, Mahur’u kurtarmak için nasıl bir yol izleyecek?
Savaş, Aziz’den; Mahur’un, ailesiyle ilgili gerçekleri öğrenmesini istemiyorsa Maraşlı’yı öldürmesini ister. Aziz, kızını kaybetmemek için Maraşlı’yı öldürmeyi göze alacak mı? Aziz’den uzun süredir şüphe duyan Maraşlı’nın bu anlaşmadan haberi nasıl olacak?
Tüm kartlarını oynayan Savaş, Ozan’ı da tehdit eder. Savaş, Ozan’a 24 saat süre verir. 24 saat sonunda Türel Ailesi’ni ve Ozan’ı hayatlarını değiştirecek bir sürpriz beklemektedir.
Mahur, arkadaşı Betül’ün düzenleyeceği kermese Zeliş’i de davet eder. Bu davet Maraşlı’ya tehlikeli gelir ama Mahur’u kıramaz. Kermeste keyifli vakit geçiren Maraşlı, Mahur ve özellikle Zeliş’in mutluluğuna gölge düşer. Kermeste yaşananlar Maraşlı’yı yeni bir yol ayrımına getirecektir. Maraşlı kendini, kızını ve Mahur’u bekleyen tehlikeden nasıl kurtulacaktır?
Özel Kuvvetler’den ayrılma eski bir asker olan Maraşlı, açtığı sahaf dükkanı ile hayatını geçirmek istemektedir. Gözüpek, cesur, adaleti kendi bildiği yollarla sağlamaya çalışan Maraşlı’nın hayatının dönüm noktası, kızı Zeliş’in vurulduğu gündür. Tek amacı, hasta olanı kızını hayata döndürmek olan Maraşlı, evladına yaşatılan büyük acıyı unutamamaktadır. Bir gün sahaf dükkanından içeri dünyalar güzeli Mahur Türel girer ve Mahur o gün istemeden bir olaya karışır. Maraşlı, Mahur’un hayatını kurtarır. Ve o gün kaderleri birbirine bağlanır.
Dizide başarılı oyuncu Burak Deniz ‘Maraşlı’, Alina Boz ise ‘Mahur' karakterine hayat veriyor. Maraşlı’nın görkemli oyuncu kadrosunda ayrıca; Kerem Atabeyoğlu (Aziz), Rojda Demirer (Firuzan), Saygın Soysal (Savaş), Cemil Büyükdöğerli (İlhan), Melis İşiten (Dilşad), Serhat Kılıç (Necati), Cihan Yenici (Ozan) yer alıyor.
Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt

კომენტარები

  • Nida Nur Yıldız
    Nida Nur Yıldız58 წუთის წინ

    24. Dakikalardaki kader olayını açıklamak istiyorum. Bu tamamen benim fikrim ve inanışım. Kadere inanıyorum. Aynı zamanda irademiz de var. İrademizle seçebileceğimiz yollar var ve her yol zaten bizim kaderimizde yazılı. Bize sadece seçim yapmak kalıyor. Necati'nin verdiği yumurta örneği gibi. Kaderinde yumurtayı almak ya da almamak gibi seçenekler vardı, almayı seçti. Yumurtayı yere atmak ya da atmamak gibi seçenekler vardı, atmayı seçti ve yumurta kırıldı.

  • Aygün Mehdiyeva
    Aygün Mehdiyevaსაათის წინ

    Savaşın adamı da aslında Savaşdan şikayetçi,ne kadar onun iti olsa da. İlk adamı yaktığında yüzündeki ifade ,sonra Savaş "Mahur benden hoşlanıyor dediğinde ", ve Mahuru boğarken yüzündeki ifade

  • Aygün Mehdiyeva
    Aygün Mehdiyevaსაათის წინ

    Yahu şu laptop ,telefon falan hiç mi önemi olmaz arkadaş ,neden kırıyosunuz yaaa

  • Cl-y Blicer
    Cl-y Blicer2 საათის წინ

    1:01:27 Arkada Gelen Eski Evlerdeki Uyutmayan Tık Tık Saat Güzelmis

  • Cl-y Blicer
    Cl-y Blicer2 საათის წინ

    Bankamız 20 bin tl ye kadar limitsiz kredi verir ilgilenirmiydiniz Yok Bizi dinlediginiz icin tesekkurler

  • Sohbet JaNoFFF
    Sohbet JaNoFFF3 საათის წინ

    %49 ile %50 arasındaki farkı anlatın bana lütfen😁

  • Ela Sağlam
    Ela Sağlam4 საათის წინ

    Marasliya sorguda soyledikleri seyleri ezberletiyorlar etrafina birebir anlatiyor zaten sorguda istanbul turkcesi kullaniyor ajan gibi bisiy heralde maraslida oynuyor neden daha once anlayamadik

  • Dilara KAçmaz
    Dilara KAçmaz5 საათის წინ

    Acaba Ömer’in oğlu savaş mı ?

  • Ateş Can

    Ateş Can

    3 საათის წინ

    Evet

  • Siya Emrah
    Siya Emrah8 საათის წინ

    Enteresan neden işık yok hep karanlikda cekiliyor dizi onu anlamadim.

  • Kim Len
    Kim Len10 საათის წინ

    Qaliba filmin sonunda Mahur ve Celal birlikde olmuyacaq 😢

  • Can Zengin
    Can Zengin10 საათის წინ

    7.59 reis 20.000tl yi parçaladı

  • Aslıhan ozturk
    Aslıhan ozturk13 საათის წინ

    Kenetlenme başlamıştır 3. 2. 1. .. 😅

  • Эльнура Гаджиева
    Эльнура Гаджиева13 საათის წინ

    Allah kahr etsin Savaş seni neden seviyorummmm🤔

  • hoiy vinosa
    hoiy vinosa17 საათის წინ

    Off BURAK DENİZ'in oyunculuğu...

  • Elgün Lezgin
    Elgün Lezgin19 საათის წინ

    Necatideki çok akıllı biri lan sen ondakı laflara bak bide

  • Kadir Demirhan
    Kadir Demirhan20 საათის წინ

    1:04:12 den sonraki tavrı sksllslss

  • Vugar Taghiyev
    Vugar Taghiyev21 საათის წინ

    Şu dizide her bölüm kaç kişiyi öldürüyolar lan

  • Veysel Yalçın
    Veysel Yalçınდღის წინ

    48.05'inci dakikada savaşa savcı bey demesi ?

  • Veysel Yalçın

    Veysel Yalçın

    10 საათის წინ

    @hoiy vinosa çok farklı şeyler çıkacaktır eminim

  • hoiy vinosa

    hoiy vinosa

    17 საათის წინ

    anaa mahur adamı nie öptün lan hiç beklemiyodum şokum şaştı

  • Zevi DRAGNEEL MX
    Zevi DRAGNEEL MXდღის წინ

    Hooy

  • tamer arabacı
    tamer arabacıდღის წინ

    Peygamber ocağı diye bildiğimiz ordumuzun bir şekilde emekli olsa da görev aşkını hala içinde taşıdığına inandığım kahraman askerlerini konu alan bir dizide sazlı sözlü bir ortamda şehadet makamını aldıkları ağızlarına alkol koymalarına inanamıyorum. Alkolün ne işi var hiç anlamıyorum. Bu Maraşlının en azından bir cuma namazı macerasını göremediysek o halde mezhep farklılığımız var... Şunu sormak istiyorum. Dizilerde ALKOL olmazsa olmuyor mu? Sigaraya gösterdiğiniz hassasiyeti neden alkole göstermiyor yapımcılar.

  • Hafiz Ozer
    Hafiz Ozerდღის წინ

    Anasinun zinasini kizi bilmek zirundaymis amk ... lan hangi beyinsiz insanlar izliyir bu diziyi amk hepsinin ... nerde hukumet ne diyi lan bu domuzun dolu şehitler asker ve ve ve lan susturun bu domuzlari amk

  • Helin Gürbüz
    Helin Gürbüzდღის წინ

    Kahve pişireyim sana

  • Махизар Агаева
    Махизар Агаеваდღის წინ

    Bu marasliyi sorquya alanlar kim ?

  • Bulent Tas
    Bulent Tasდღის წინ

    NEcati dini guzel kirletiyor daha dogrusu senarist kader gozumuzdeki algiyi degistiriyor

  • Irvan Ismail
    Irvan Ismailდღის წინ

    (TOP) ⚝ f'ú'l'l M'o'V'l'e ⚝ ➾ sruputscoffeemovie.blogspot.com/tt12694140/noww Subtitles Available √™ Lorsqu'une pilule qui donne aux utilisateurs cinq minutes de super pouvoirs inattendus arrive dans les rues de la Nouvelle-Orléans, un adolescent marchand et un policier local doivent faire équipe avec un ancien soldat pour faire tomber le groupe responsable de sa fabrication. √™ Когда таблетка, дающая пользователям пять минут неожиданных сверхспособностей, попадает на улицы Нового Орлеана, торговец-подросток и местный полицейский √™должны объединиться с бывшим солдатом, чтобы уничтожить группу, за ее создание"'"'"~

  • irvan ismail
    irvan ismailდღის წინ

    (TOP) ⚃ f'u"l'l M'o'V'i"E ⚃ ➲ tonsmoviestop.blogspot.com/tt12694140/pbpt All Subtitle √™ Lorsqu'une pilule qui donne aux utilisateurs cinq minutes de super pouvoirs inattendus arrive dans les rues de la Nouvelle-Orléans, un adolescent marchand et un policier local doivent faire équipe avec un ancien soldat pour faire tomber le groupe responsable de sa fabrication. √™ no pienses que los rechazados solo comen basura. En cambio, aprendieron a buscar nutrientes en ?!

  • AsumxFN
    AsumxFNდღის წინ

    Aga kaliteli Ramo dizisi 2 milyon izlenirken 1 ayda mantıksız diziler 1 günde 6 milyon seyrediliyor

  • Zeynep Mol
    Zeynep Molდღის წინ

    Necatinin kahkasina yarıldim yaaaa😂😂😂😂 sen çok yaşa emi

  • zehra ıldeniz
    zehra ıldenizდღის წინ

    Mahur mau hooaaay uyan

  • randig prick
    randig prickდღის წინ

    Evet Necati, kahkaha sahnesi superin superi, chok iyi bir roll, iyi bir oyuncusun, helal olsun 🤲👍👍😊

  • Beyza 66
    Beyza 66დღის წინ

    Necati hadi ver elini daire olalım 🤣🤣🤣 Necati : taşşak mod on 🤣🤣🤣

  • Elif r
    Elif rდღის წინ

    anaa mahur adamı nie öptün lan hiç beklemiyodum şokum şaştı

  • Ahmet Genç
    Ahmet Gençდღის წინ

    Yetişkin bir zeliş günde ortalama 25 saat uyuyabilir

  • Oybekjonxon Usmanov
    Oybekjonxon Usmanovდღის წინ

    Fantamasa benziyor bu Maraşli😄😀

  • saba ahmed
    saba ahmedდღის წინ

    Bu dizi hiç bitmesin diyenler 👇

  • Music Setting
    Music Settingდღის წინ

    Birde erkekler duygusuz derler

  • Emre Kılıç
    Emre Kılıçდღის წინ

    Dizi cok iyi

  • Nurcan Aslim
    Nurcan Aslimდღის წინ

    Necati: babacığıımm Aziz bey:yavrucuğuumm Necati idolümsün ya😂

  • Caaisha Adan asc
    Caaisha Adan ascდღის წინ

    Ww

  • Berat Kovadurmuş
    Berat Kovadurmuşდღის წინ

    On numara olmuş

  • Ahmet Genç
    Ahmet Gençდღის წინ

    Necatinin boşları gün geçtikçe sarıyo

  • Music Setting
    Music Settingდღის წინ

    58:40

  • Music Setting
    Music Settingდღის წინ

    58:38

  • Abdullah uzun
    Abdullah uzunდღის წინ

    Necati harika gülüyor 😂😂

  • Bədiüzzaman Səid Nursi
    Bədiüzzaman Səid Nursiდღის წინ

    Ve kader, cüzi irade ve külli irade olmakla 2 yere ayrilir. Araştirin lütfen.

  • Bədiüzzaman Səid Nursi
    Bədiüzzaman Səid Nursiდღის წინ

    Kader, Allahın ezeli ve ebedi ilmiyle bizim ne yapacagimizi bildigi için yazmasidir.

  • NT
    NT2 დღის წინ

    of hayatımda mahur karakteri kadar ic ceken yürek tüketen bi karakter görmedim güzelim kızı ne hale getirmissiniz bir bölümü 10 gün oldu bitiremedim

  • Faruk İpcen
    Faruk İpcen2 დღის წინ

    Bulgar ferit on numarasın her zamanki gibi her oynadığın dizide rolünün hakkını veriyorsun

  • Hale Doker
    Hale Doker2 დღის წინ

    Bunca yalanlarla beslenmişiz yeter mi 2 yumurtayla bu karın -NECATİ TÜREL

  • seiom jvony

    seiom jvony

    დღის წინ

    Dizideki en masum kişi Firuzan aq kadının tek hatası adam çok gençken evlenmesiydi adam hala katı yiyecekler çiğneyeniliyor :d

  • Aybükkss
    Aybükkss2 დღის წინ

    Savaşın Ömer’in çocuğu olduğunu düşünüyorum change my mind

  • Aybükkss

    Aybükkss

    2 დღის წინ

    Ayrıca Necati’yle savaş kardeş

  • Jani Senovali
    Jani Senovali2 დღის წინ

    Cok güzel dizi oyuncularda tam ama bazı yerleri çok çabuk ve net olmayan bi şekilde geciyorlar. Bazi yerlerde dizinin anlami eksik kaliyor.

  • seiom jvony

    seiom jvony

    დღის წინ

    Yumurta meselesi.... Düz

  • Hale Doker
    Hale Doker2 დღის წინ

    29:19 MOOD: herkeste sinirini benden çıkarıyo ya XJBJYJBJYSJ

  • zaina M
    zaina M2 დღის წინ

    Ozan : ama öldürür beni..... Maraşlı : E seni ben mi öldüreyim..... 😂😂😂😂 Mükemmelsin maraşlı

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov2 დღის წინ

    Maraş axırda ölecek yazdıgı ses yazıları danışdıqlarına qulaq asılacaq hamı cezasın alacaq.....

  • Hacı Ahmet TAŞHAN
    Hacı Ahmet TAŞHAN2 დღის წინ

    Ede dese Çok güzel olur

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov2 დღის წინ

    Yeyib icmeye dostların yanına yemek içmeye aparmaq her kişin işi diyil... Bana yokmu....

  • Gözde Pamuk
    Gözde Pamuk2 დღის წინ

    "Hatıra yoksa sevgide yoktur"

  • KOLLARI SWAIN
    KOLLARI SWAIN2 დღის წინ

    abi türk dizi izliyoruz dk 49 cıvarı TANRILAR dıyorsunuz cocuklar izliyor bu dızıyı reşit olmayanlar izliyor lutfen bıraz daha dikkat edin cumlelerinize

  • Ciciniz Biciniz

    Ciciniz Biciniz

    დღის წინ

    E ne var bunda

  • Valide Musayeva
    Valide Musayeva2 დღის წინ

    Heyf Burak Denizden dizini sevmedim nese .Alina Bos hec oynuyamir bu rolu .

  • İsimsiz İsimsiz
    İsimsiz İsimsiz2 დღის წინ

    İşitme engelliler için Türkçe altyazı eklediğiniz için teşekkürler..

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov2 დღის წინ

    Ozan baş rol için çok müsait bence bakışları boyu....

  • Gözde Pamuk
    Gözde Pamuk2 დღის წინ

    Allah, ozan gibilerinden korusun valla ya

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov2 დღის წინ

    Yumurta meselesi.... Düz

  • Z. Rana Sarp
    Z. Rana Sarp2 დღის წინ

    Dizideki en masum kişi Firuzan aq kadının tek hatası adam çok gençken evlenmesiydi adam hala katı yiyecekler çiğneyeniliyor :d

  • ihsan gülşahin
    ihsan gülşahin2 დღის წინ

    1:04:55 hahahahshshsh Heeey ajahhabss

  • Gözde Pamuk
    Gözde Pamuk2 დღის წინ

    Bence necati kahve içiyor ya herkesten daha ayık adam

  • Keçecizade Paşa
    Keçecizade Paşa2 დღის წინ

    8:55

  • Yumuşak G TV
    Yumuşak G TV2 დღის წინ

    GEheads'a yüklenen bölümlerde sansür olmasa keşke...

  • Sezgin Sevgin
    Sezgin Sevgin2 დღის წინ

    Oglum bu marasli niye kaydediyor kendi laflarini

  • Qasimov Huseyn
    Qasimov Huseyn2 დღის წინ

    Necati: tanrilar bizden kurban istiyor bahcede hororz keselem😂😂😂😂😂

  • Sezer Bayram
    Sezer Bayram2 დღის წინ

    1.59 zeliş uyanık, kıyamet yakındır eyy ümmeti MUHAMMED

  • Sevda Mutlu
    Sevda Mutlu2 დღის წინ

    yaaaa ben size kurban olurummmm Mahur ve Marasli,cok yakisiyorsunuz birbirinize hemde cok ;) keske herkes böyle güzel sevse.....Bayiliyorum size, sizi izlerken nefessiz izliyorum :)) o duyguyu öyle bir hissettiriyorsunuz ki,resmen yasatiyorsunuz....Helal olsun size....SEVILIYORSUNUZ

  • Buse Nur
    Buse Nur2 დღის წინ

    Necati Aziz Türel’in öldürdüğü ortağının ve eski eşinin oğlu. Savaşta Necatinin kardeşi ölen adamın oğlu. Ailedeki gizli ajanda Necati (Varsayım yapıyorum. Fikri olan yazsın. Sayımızı bilelim.)

  • Eda &Serkan
    Eda &Serkan2 დღის წინ

    Uzuldugum tek kisi Ilhan karisiyla birlikte olan kardesim sandigi adama Gel sariliyim sana dediginde Ben :Yazik ya Ilhan dedim

  • NewDay
    NewDay2 დღის წინ

    Ben yeni başladım izlemeye günde 4 bölüm sadece 😂 Bu arada Burak sana mafya babasının korumaları gibi olman hiç yakışmamış Nerde o eski komik eğlenceli Burak göremiyorum ama bu da fena değil ellerinize sağlık 👉👍👈

  • Eda &Serkan
    Eda &Serkan2 დღის წინ

    Komutanim ne demek bilen varsa soyleyin

  • Yasemin Özdemir
    Yasemin Özdemir2 დღის წინ

    Senarist Ne biçim bir seneryo? Zelişe ayni korkuyu yaşatiyorsun? Kizdan ne istiyorsun. Yazik be!

  • _Xeyal_002
    _Xeyal_0022 დღის წინ

    Maraşlı dizisin sevmiyen varmı?

  • _Xeyal_002

    _Xeyal_002

    2 დღის წინ

    @Eda &Serkan Aynen bende her kesnen akresivv konuşuyorum 😂😂

  • Eda &Serkan

    Eda &Serkan

    2 დღის წინ

    @_Xeyal_002 😂aynen bir gunde 3bolumini bitirince onun gibi konusmaya basladim diyelim

  • _Xeyal_002

    _Xeyal_002

    2 დღის წინ

    @Eda &Serkan Bence Celal abinin etkisi bizede geçmiş 😂

  • Eda &Serkan

    Eda &Serkan

    2 დღის წინ

    @_Xeyal_002 Eyvalla qardas

  • _Xeyal_002

    _Xeyal_002

    2 დღის წინ

    @Eda &Serkan Öylesine Sordum Bayan..

  • jane
    jane2 დღის წინ

    Kalite kokuyor dizi

  • jane
    jane2 დღის წინ

    Maraşlı sen nasıl bir efsanesin yaa

  • bilinas mini
    bilinas mini2 დღის წინ

    "Hayat bu kahrı da büyük lütfu da , sahibi öyle istiyor demek ki ..."

  • Ibragim Davrishev
    Ibragim Davrishev2 დღის წინ

    Kanalın 600 bin takipçisi var, ama 1 haftada 6.5 milyon izleme rekoru! Baya iyi bir dizi demektir bu!

  • Fc Football
    Fc Football2 დღის წინ

    Şu rakı sahnesi saçma ya İslama bu dizi çok ters keşke olmasaydı ATV beklemezdim puh

  • Ciciniz Biciniz

    Ciciniz Biciniz

    დღის წინ

    İzleme o zaman kardeş nası fikir

  • Eda &Serkan

    Eda &Serkan

    2 დღის წინ

    Raki ne demek ben yurt disindan izliyorumda anlatirsaniz sevinirim

  • Fourat فرات
    Fourat فرات2 დღის წინ

    dakika 1:20 de ; Sozlesme izmaladiktan sonra tek tarafta kalmazki her iki taraf o sozlesme'nin bir ornegi alir

  • bilinas mini

    bilinas mini

    2 დღის წინ

    HADI NECATI SEN GIT IC SANADA BI DEYISIKLIK OLSUN

  • indirebilirsin
    indirebilirsin3 დღის წინ

    Kanalıma Bi göz atabilirsiniz

  • nur çelik
    nur çelik3 დღის წინ

    Zeliş iyileşirse ağzından çıkıcak ilk kelimeyi o kadar çok merak ediyorum ki

  • Kek Dkdks
    Kek Dkdks3 დღის წინ

    geheads.info/mem/video/f37Qc6Zv2duw1KU

  • Erdal Ateş
    Erdal Ateş3 დღის წინ

    selam olsun sütçü imamlar diyarına çok güzel dizi vatan sağolsun

  • Fourat فرات
    Fourat فرات3 დღის წინ

    Necati'nin yumurta ornegi kader'le baglamasi çok saçma ve inançsizliga yol açar kader insanin gucunu yetmetigi hayatini etkileyen olaylardir Bir de o adam kahvalti yapmadan once dislerini firçalamayi ve ellerini yakamayi ogrenseydi daha iyidir onun sagligi için, ne kadar pis bir adam

  • Hsyn Gkts
    Hsyn Gkts3 დღის წინ

    İçip arabaya binmeseymiş iyiymiş.

  • Ferid Memmedli
    Ferid Memmedli3 დღის წინ

    Yıl Bilmem Kaç Begüm Seni Sevmiyorum Celal. Yıl 2021 Begüm Gözü Yaşlı ))

  • Mülayim Sert
    Mülayim Sert3 დღის წინ

    Maraşlının Kızı Niye Konuşmuyo ben başından izlemedim yardımcı olabilecekler varmı

  • Eda &Serkan

    Eda &Serkan

    2 დღის წინ

    @Mülayim Sert ne demek rica ederim

  • Mülayim Sert

    Mülayim Sert

    2 დღის წინ

    @Eda &Serkan Sağol teşekkür ederim.

  • Eda &Serkan

    Eda &Serkan

    2 დღის წინ

    Zelis parkda vuruluyor sonra iyilesiyor ama korkudan o had is eden sonra konusamiyor cocuk

  • muhammed emin şatır
    muhammed emin şatır3 დღის წინ

    Kuzgundan sonra yeni favori dizim ''MARAŞLI''

  • Ramo Mamedov HD
    Ramo Mamedov HD3 დღის წინ

    Marasli konustugu insanlar kim? bilen varsa yazsin

  • Simge Naz Pamuk
    Simge Naz Pamuk3 დღის წინ

    48:50 bölümün en güzel sahnesi kahkaha attım rmdkdkslskk

  • Beyza Nur
    Beyza Nur3 დღის წინ

    Hiç kimse: Ben: Allah’ım Savaş Mahur’a deli gibi aşık olsun amin Allahım lütfen Allahım.

  • Valide Musayeva
    Valide Musayeva3 დღის წინ

    Dizinin en marawli yeri xeyli quluqcu var yoxsa bezi diziler kimi qoca köskde tek bir hidmetci calisir .

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов3 დღის წინ

    AHHH NECATIMMM ALKOLLU KEKIM

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов3 დღის წინ

    HADI NECATI SEN GIT IC SANADA BI DEYISIKLIK OLSUN

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов3 დღის წინ

    SU DIZIDE EN AKILLI ADAM NECATI

შემდეგი