Baraj 36. Bölüm Fragmanı

შოუბიზნესი

Baraj 36. bölümüyle 20 Nisan Salı akşamı FOX'ta!
Baraj GEheads Kanalına Abone Olmak için: bit.ly/2vN0Mu4
Med Yapım GEheads Kanalına Abone Olmak için: goo.gl/ZFpCky
Oyuncular:
Feyyaz Duman
Biran Damla Yılmaz
Burak Yörük
ve
Sumru Yavrucuk
Iman Casablanca
Sait Genay
Tuna Orhan
#Baraj #Medyapım #BarajDizisi

კომენტარები

  • Omar Mahmud
    Omar Mahmud2 დღის წინ

    💣💣💣💣

  • HSN AS
    HSN AS10 დღის წინ

    FİNAL

  • DÖRT GÖZ
    DÖRT GÖZ18 დღის წინ

    En sonunda kaçarken onları buldu ya 🤭

  • Esengül Özkarlıoğlu
    Esengül Özkarlıoğlu19 დღის წინ

    12b

  • Hatice Toprak ipek
    Hatice Toprak ipek19 დღის წინ

    Dizi final yapacakmışşş 3 bölüm kaldı. Ve Nazım da tarıkta baharda ölüyor yaa o değilde ben bahara acıdım🥺

  • Hatice Toprak ipek
    Hatice Toprak ipek19 დღის წინ

    Şu nazımda iki kız arasında kaldı haa sanki kendi çok yakışıklı yaaaa bu arada Allah oruç tutan herkesin orucunu kabul etsin inşallah 🤗😉

  • Hatice Toprak ipek
    Hatice Toprak ipek19 დღის წინ

    Nazıma gıcık kapan tek benmiyim acebaaa?

  • Furkan Bozkurt
    Furkan Bozkurt19 დღის წინ

    Baraj neden final yapıyor saçma sapan dizilere yapın final her salı merakla beklediğimiz diziyi bitirmeyin.Neden final yapıyorsunuz güzel diziyi anlamış değilim çok saçma karar.🤔😡😠

  • Munevver Ozturk
    Munevver Ozturk19 დღის წინ

    Herşey bahar ve kardeşi yüzünden oldu nefret etmeye başladım sayenizde diziden sadece sahra İbrahim için izliyorum bu ne ya çeki düzen verin diziye.!

  • elected king
    elected king19 დღის წინ

    Bu dizi bitti mi lan

  • Efe Özer
    Efe Özer19 დღის წინ

    Bir şey diyeceğim şey Keşke ben göremedim şarja Siz izliyordum Uyuyordum ve şimdi bir daha çeker yani akşam yine eski bölümünü Şekip gösterir misiniz

  • FATMANUR'UN MUTFAK LEZZETLERİ
    FATMANUR'UN MUTFAK LEZZETLERİ20 დღის წინ

    Nazım ölmesin ya seviyor Nehir onu çok yinede,babasız kalmasın Mert anne babasıyla mutlu olsun Nazım cidden ölecekmi bilen varmı arkadaşlar?🤔😳🥺

  • Fatih Köse
    Fatih Köse20 დღის წინ

    Üzerine Alınan Herkese Selamünaleyküm🤝

  • Melahat Deniz
    Melahat Deniz20 დღის წინ

    Nazım ölüp Nehir Tarık a mı kalacak,yok ben Nehir Nazım istiyorum, ikili mutlu olmadan bitmesin yeter çektikleri

  • Ronika Deger
    Ronika Deger20 დღის წინ

    Olan nazım abime oldu yazık oldu ölmesin nazım abim

  • Durmus Sahin
    Durmus Sahin20 დღის წინ

    Dizinin sonuna sinir oldum saatlerce tarık azra bazımın adamı nerde saçma

  • Alper VeVo
    Alper VeVo20 დღის წინ

    YA ACABA O DEĞILDE FILMIN SONUNDA KAVUŞACAKLARMI DERSİNİZ? BANA KAVUŞAMAYACAKLAR GİBİ GELİYOR😔

  • Yiğit Akkaş
    Yiğit Akkaş20 დღის წინ

    Ya nazım ölecek mi ya

  • `İmoş.Edits💋✔

    `İmoş.Edits💋✔

    20 დღის წინ

    @Yiğit Akkaş aynen bencede

  • Yiğit Akkaş

    Yiğit Akkaş

    20 დღის წინ

    @`İmoş.Edits💋✔ ölmez ki başröl oyuncu çünkü

  • `İmoş.Edits💋✔

    `İmoş.Edits💋✔

    20 დღის წინ

    aynen yaa

  • Rıfkı Özcan
    Rıfkı Özcan20 დღის წინ

    Nazım ölmez başröl nazım ölürse film biterrrr

  • Rıfkı Özcan

    Rıfkı Özcan

    20 დღის წინ

    @`İmoş.Edits💋✔ ok

  • `İmoş.Edits💋✔

    `İmoş.Edits💋✔

    20 დღის წინ

    ayn

  • büyük gamer oyuncu
    büyük gamer oyuncu20 დღის წინ

    Finalllll olamazzzzz

  • `İmoş.Edits💋✔

    `İmoş.Edits💋✔

    20 დღის წინ

    aynenn

  • Rose park cheyoung Rose
    Rose park cheyoung Rose20 დღის წინ

    Yaa dizi bitmesinnnnn

  • Ahmet Can
    Ahmet Can20 დღის წინ

    38. Bölüm final millet kesin bilgi

  • Mehmet Aslan
    Mehmet Aslan20 დღის წინ

    Ulan biraz önce diziyi izledim nehir Nazımı arkadan bağlıyor demir nehiri önden bağlıyor ve gidiyor nehir istese nazımın iplerini çözer 😅 çok sinir bozucu oldu dizi

  • Zeynep Egen
    Zeynep Egen20 დღის წინ

    Ama Nehir kaçırdı ve nazım öldü

  • Hülya Özorpak
    Hülya Özorpak20 დღის წინ

    Nazimda. Nehirde. Sıktılar. Bitirin. Aştık. Şu. Saçma. Diziyi

  • Efe Kan
    Efe Kan20 დღის წინ

    ben ce nazımın bir ikizi var

  • bp rosie
    bp rosie20 დღის წინ

    final olmasın

  • Milko iliev
    Milko iliev20 დღის წინ

    Dizi çok iyi ya😍😘😚

  • OYUN DUNYASI Cura
    OYUN DUNYASI Cura20 დღის წინ

    Baraj final yapmasin diyenler

  • lale ağazade
    lale ağazade20 დღის წინ

    orijinalinde nazım ölüyor

  • The Light Fury
    The Light Fury20 დღის წინ

    2ci fragmani bile koyamadiniz ya!!!

  • Emre xd
    Emre xd20 დღის წინ

    ve final .d

  • Berat Güler
    Berat Güler20 დღის წინ

    38 bölümünde final yapacak

  • Zeynep İpek Salcı

    Zeynep İpek Salcı

    20 დღის წინ

    39*

  • Elif Sena Temel
    Elif Sena Temel20 დღის წინ

    Admin sen nasıl adminsin yaa bizimle aynı gün yayınlana dizler 3. Fragmanı veriyo sen 2. Fragmanı veremedin püüü

  • Beyza Özdemir
    Beyza Özdemir20 დღის წინ

    2. Fragman ne zaman gelicekkkkk

  • Emirhan FF
    Emirhan FF20 დღის წინ

    Allah bu filme arka sokaklar ömrü versin

  • Raquel Castiñera Gutirrez
    Raquel Castiñera Gutirrez20 დღის წინ

    POR FAVOR, HASAN TOLGA, GRABA UN FINAL FELIZ PARA EL PUBLICO ESPAÑOL. DONDE TRIUNFE EL AMOR DE NAZIM Y NEHIR .

  • hrşey tv
    hrşey tv20 დღის წინ

    Süper

  • ponçik kardeşler
    ponçik kardeşler20 დღის წინ

    Nazim ölmesin lütfen...

  • ponçik kardeşler
    ponçik kardeşler20 დღის წინ

    nazim ölmesin nehirle kavuşsun lütfen

  • EGE BRAWL STARS
    EGE BRAWL STARS20 დღის წინ

    Nazım ölmez bu savaş bitmezzzzz

  • EGE BRAWL STARS
    EGE BRAWL STARS20 დღის წინ

    2. Fragman na zaman gelicek bugün baraj var???

  • THE Scorpion
    THE Scorpion20 დღის წინ

    Yazik ya 39 bolum final miş ark lar hepimize geçmiş olsun

  • Talha Eren Şimşek

    Talha Eren Şimşek

    20 დღის წინ

    nee

  • Renaz Abe
    Renaz Abe20 დღის წინ

    Abi bügün salı niye 2. Fragman gelmdei

  • Muhammed Pala
    Muhammed Pala20 დღის წინ

    Reyting de ilk 5

  • Вусаля амрахова
    Вусаля амрахова20 დღის წინ

    2 fragman nerde ?

  • Melis Yağız
    Melis Yağız20 დღის წინ

    Artık 2. Pragraman gelsin

  • Yesim Cinbasi
    Yesim Cinbasi20 დღის წინ

    Ndn diğer fragman yok final yapmayı dusunmuosn heralde böle yarım yamalak katil var 2 kişi ve hala ortalıkta geziorlar

  • Didoş xqq
    Didoş xqq20 დღის წინ

    2.fragmannnnnn

  • Ada ’
    Ada ’20 დღის წინ

    Admin Tarık Zahra İbrahim Fragmanı lazım bize

  • Tülay KABADAYI
    Tülay KABADAYI20 დღის წინ

    Lan yeter artık şu fragmanı erken verin ya 😒 Hanii 2. Fragman NERDEĞĞĞĞĞĞĞ

  • Gül MUTLU
    Gül MUTLU20 დღის წინ

    2. Fragmanı niye çıkmadı acaba

  • Nisa ışık
    Nisa ışık20 დღის წინ

    abi sali oldu ama ikinci fragman cikmadiya

  • Mustafa Gepek
    Mustafa Gepek20 დღის წინ

    Fragman da her Zaman son sahneyi gösteriyorlar

  • Hebele Hübele
    Hebele Hübele20 დღის წინ

    NehNaz ve ZahTar diyenler

  • Raquel Castiñera Gutirrez
    Raquel Castiñera Gutirrez20 დღის წინ

    ¿POR QUE QUEREIS VERNOS SUFRIR? ¿NO ES SUFICIENTE LO QUE SUFRIMOS EN LA VIDA REAL, PARA QUE TENGAMOS QUE SUFRIR TAMBIEN EN LA FICCION?

  • Raquel Castiñera Gutirrez
    Raquel Castiñera Gutirrez20 დღის წინ

    SI NAZIM MUERE, ESTA SERA LA SERIE MAS FRUSTRANTE QUE HAYA VISTO EN MI VIDA. OJALA NUNCA HUBIESEN CAMBIADO A LOS GUIONISTAS

  • Wennix
    Wennix20 დღის წინ

    Desene sen Nazım Çocuğunu büyütemeden gitti :c

  • The Zeus
    The Zeus20 დღის წინ

    Final olmasin diyenler

  • Serhat can Uzar
    Serhat can Uzar20 დღის წინ

    NAZIM ÖLMESİN

  • Nur Temel
    Nur Temel20 დღის წინ

    Amacından tamamen uzaklaşan saçma bir diziye dönüştü artık izlemiyoruz

  • isimsiz D:
    isimsiz D:20 დღის წინ

    Bence Nazım ölmez çünkü başrol. Oyyncusu

  • Busra Onmus
    Busra Onmus20 დღის წინ

    Ya şu fragmanı biraz daha erken atsanız ölür müsünüz dizi günü fragman gelecek ya şaka gibi 😒😑

  • Mnmts TS
    Mnmts TS21 დღის წინ

    Barajdan çoktan çıkıp şehre indiler... Neyse, dizi Final yapıyor Mayıs 4.. Maalesef

  • Ecrin Naz Arıcı
    Ecrin Naz Arıcı21 დღის წინ

    Sanırım nazım ölcek

  • Pelin SATAN
    Pelin SATAN21 დღის წინ

    Nazim filme veda etti Basimiz sagolsun ...

  • Pelin SATAN

    Pelin SATAN

    20 დღის წინ

    @Baran İpek umarim oyle olur 😇

  • Baran İpek

    Baran İpek

    21 დღის წინ

    Aynen Googleden bende okudum ama umarım ters köşe olur

  • Hocam kerimcan kız mı?
    Hocam kerimcan kız mı?21 დღის წინ

    Senarist nazımı öldüremezsin karşiiim hadi işine .d

  • Rauf Cavadov
    Rauf Cavadov21 დღის წინ

    2 fragman

  • Rauf Cavadov
    Rauf Cavadov21 დღის წინ

    2 fragman

  • Rauf Cavadov
    Rauf Cavadov21 დღის წინ

    2 fragman

  • Kemal HIŞIM
    Kemal HIŞIM21 დღის წინ

    Nazim diziden ayrildi... Kötüler kazandı..!

  • Mustafa Yaman
    Mustafa Yaman21 დღის წინ

    Final 39 bolum lutfen retingleri yukseletelim

  • Eslem Bedenli
    Eslem Bedenli21 დღის წინ

    Bu dizi hala devam ediyor mu ya

  • SAMED YUSUF CANTÜRK
    SAMED YUSUF CANTÜRK21 დღის წინ

    GELSINNNGELSINN2. FRAGMAN GELSIIIINNNNNNNNKATALSKSKDJE

  • CanCaNis !
    CanCaNis !21 დღის წინ

    En azından diğer dizilerdeki gibi kimin yaralandığını saklamadılar. 😇

  • Aklınıza ne gelirse
    Aklınıza ne gelirse21 დღის წინ

    2. fragman

  • CAVID Isayev
    CAVID Isayev21 დღის წინ

    Yok ya olmez nazim kokmayin wu demiri cikatin dizinde o ne ya tipi bir qarip gec beyenmedim 🤭🤭🤭

  • ROBLOX OYUNCUSU
    ROBLOX OYUNCUSU21 დღის წინ

    Nazım gittiyse memleketinden kardeşi kazım gelir

  • Halil Bayram
    Halil Bayram21 დღის წინ

    Benb

  • Elif Akturan
    Elif Akturan21 დღის წინ

    Admin 2.fragmanı yolla

  • Emre Gamer
    Emre Gamer21 დღის წინ

    2.fragman i verin artık of

  • Baran İpek
    Baran İpek21 დღის წინ

    Galiba 2.fragman gelmeyecek boşuna bekliyoruz

  • Hafizenur Sarızayim
    Hafizenur Sarızayim21 დღის წინ

    2.fragman ne zaman gelecek

  • Ihsan Aytekin
    Ihsan Aytekin21 დღის წინ

    nazımın silahına ne oldu ki böyle gafil avlandılar

  • Rojda Duman
    Rojda Duman21 დღის წინ

    2. fıragman gelsin ya

  • Duygu Çetin
    Duygu Çetin21 დღის წინ

    2. Fragmani ne zaman vericeksiniz yarın mi dizi gününde mi

  • My way Foryou
    My way Foryou21 დღის წინ

    2 fragman

  • Esen Kol
    Esen Kol21 დღის წინ

    Senarist; nazımda bi öteki tarafa gidip gelsin sonrasına bakarız

  • Be Creative With Douaa
    Be Creative With Douaa21 დღის წინ

    Nehir ve nazim 🤢🤮🤮

  • Mustafa Tosun
    Mustafa Tosun21 დღის წინ

    Bu da bize gösteriyor ki final artık Yakında zaten bokunu çıkardılar dizinin arkadaşlar Böyle olmaz Nehir'in saçmalıkları Nazım'ın kaprisleri çekemeyiz artık

  • FTBeats
    FTBeats21 დღის წინ

    yine fragman gelsin

  • Rümeysa _xx
    Rümeysa _xx21 დღის წინ

    Parayı alıp vurmak neyin kafası demir

  • Jojuk Adam
    Jojuk Adam21 დღის წინ

    İnşallah dizi final yapar amin

  • Muhammet Yalçın
    Muhammet Yalçın21 დღის წინ

    Baraj final olmasın severek izliyorduk

  • fantastik Gamer
    fantastik Gamer21 დღის წინ

    Dizi 39.bölüm de final

  • Sudenaz ışlak
    Sudenaz ışlak21 დღის წინ

    Nazım ölmesin yaa aynı şekilde nehirde onsuz dizi olmaz😢😭

  • Rocie'nin Tavuklu Pilavı
    Rocie'nin Tavuklu Pilavı21 დღის წინ

    Ihığ ıhıhıhığğ Nazım hayıhıhıhığr

  • Rocie'nin Tavuklu Pilavı
    Rocie'nin Tavuklu Pilavı21 დღის წინ

    Nazığhıhığmm

  • MUSTAFA GENÇ
    MUSTAFA GENÇ21 დღის წინ

    BEYLER 3. FRAGMAN GELSİN FİLMİN TAMAMINI SALIYI BEKLEMEDEN İZLEYELİM :D

  • l u c i a n
    l u c i a n21 დღის წინ

    Final olmalıydı zaten dizi çok saçmaladı hatta saçmalıkta sınır açtı 40.bölümde final olmalı

შემდეგი